Schandaal in Mariënthal

Paniek. Chaos. Intriges. Jaloezie. Rotstreeke. Gekònkel, gevaor en verwarring. Allemaol dinger die’se normaal gespraoke neet in ein kloeëster zoéls verwachte. Maar is det waal zoeë?

Mooder overste is krank en wil röstig nao d’n hemel vertrekke (of haet zeej iets te verberge en zoel zeej örges anders haer wille?). De zusters vraoge zich aaf wie ‘t nòw vaerder mòt. Wae wuuërt de niéje “mooder”?

Zuster Anna haet ein uigske op Thijs de tuinman. Menièr Pestoeër is idderein gaer van deens met raod en daad zoeëlang zién maag maar niks te kort kump. Maffioso Carlo wil ein half miljoen. ‘t Nichje van Mooder overste Lucille en eur dochter Gaby ruuke de erfenis. Unne kardinaal wil waal ens in de bookhalding van ‘t kloeëster kiéke.

En waat ister aan de hand met det baeld op de kas? Al met al, genòg verwikkelinge die zörge veur de nuuëdige spanninge in dees vroume en heilige umgaeving.

Speuldata:

29-30 maart & 3-5-6-9-12-13 april 2013

Schandaal in Mariënthal waort gespeuld door:

Zuster Anna: Charlot Derkx
Zuster Cecilia: Miranda Steegh
Zuster Barbara: Suzanne Appeldoorn
Meneer Pestoeër: Paul Ploum
Kardinaal Vincenta: Piet Berden
Moeder Overste: Lina Emonts
Carlo Nanini: Eric Sweijen
Lucille v. Breedeweg: Marian Naus
Gaby v. Breedeweg: Daniëlle Steeghs
Thijs d’n Tuinman: Jos Aquina

Regie: Gé van Beek

Limburgse Federatie van Amateurtoneelverenigingen
D’n Aovend van ’t Muulke 2013

Danielle Steeghs & Marian Naus ware genomineerd veur de beste kleine vrouwelikke rol.
‘t Stök waas genomineerd veur de beste vormgaeving & techniek.

2024 © Venlose Tenièlvereiniging - by Alpha Labs